“Onze acties erop richten om door al onze belanghebbenden (klanten, leveranciers, medewerkers, aandeelhouders) erkend te worden als de meest betrouwbare, kwalitatief hoogstaande, innovatieve, service-georienteerde, kostenbewuste partner inzake brillenglazen en aanverwante producten/diensten, met wie het aangenaam is samen te werken.
MET ONZE KLANTEN
Een lange termijnrelatie d.m.v. een win/win-situatie opbouwen gebaseerd op sterke persoonlijke contacten en een “welcome” gevoel.
NAAR DE MARKT
Snel, competitief, assertief en innoverend optreden op onze markt.
AAN ALLE MEDEWERKERS
Een lange termijnperspectief en vertrouwen in de toekomst bieden. Zelfvertrouwen, ontplooiingskansen en jobvoldoening gaan samen en zijn gebaseerd op gedeelde verantwoordelijkheid, individueel rekenschap en individuele inzet en persoonlijke betrokkenheid in een sterke teamgeest.
ONZE AANDEELHOUDERS
Jaarlijks verbeterende resultaten voorleggen teneinde hen minstens een marktconforme vergoeding te verzekeren voor hun investering en onze eigen toekomstige groei te kunnen financieren.”